متن موزیک

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

دانلود کاملترین فول آلبوم حامد همایون یکجا و باکیفیت بالا

 

Full Album Hamed Homayoun

 

حامد همایون

 

حامد همایون خواننده موسیقی پاپ ایرانی که به تازگی به شهرت فراوانی رسیده است قبلا با نام حامد محمودزاده فعالیت داشته و چند آهنگ با نام قبلی خود دارد. وی به تازگی اثار زیبایی را در محیط وب از خود عرضه کرده است که با استقبال چشمگیر مخاطبان روبرو شده.

 



همایون با نام جدید خود فقط هشت قطعه را تا به امروز ارائه داده است که شامل نام های به چشمات قسم ، چتر خیس ، مهردم شهر(عیدانه) ، بارون که زد ، شیدایی ، آه نکش ، هیهات و الکل نگاه می باشد . شیدایی جدیدترین کار حامد همایون است که ارائه شده. از این خواننده متاسفانه هیچ بیوگرافی در دسترس نیست و اطلاعات کمی از خود ارائه کرده است. وی هیچ آلبومی تا به امروز از خود ارائه نداده است.

 

ترانه های کوتاه از آهنگ های حامد همایون بین هر عکس قرار داده ایم که می تونید در پایین صفحه آهنگ هارو نیز دانلود کنید.

 

حامد همایون

 

ساز زمانه کوک کوک حال من و تو خوب خوب

پای به پای من بیا دست به دست من بکوب

چه حال خوب و سرخوشی ، پشت به پشت من بده

دلت نلرزه قرص قرص مشت به مشت من بده

 

حامد همایون

 

ای نور تر از نور تر از نور تر از نور

ای ماه تر از ماه تر از ماه تر از ماه

تو امر کنی خاک در درگهت هستم

ای شاه تر از شاه تر از شاه تر از شاه

 

حامد همایون

 

سکوت می کنم که این سکوت منطقی تره

که الکل نگاه تو یواش داره میپره

نه مست می کنی منو نه درک می کنم تو رو

نه من کنار تو گمم و از کنار من برو

 

حامد همایون

 

آه نکش آه نکش خوب من ، پنجره بر باه نکش خوب من

پنجره ی بسته مرا می کشد ، خنجره تا دسته مرا می کشد

ناز نکن ناز نکن نازنین ، حادثه آغاز نکن نازنین

 

حامد همایون

 

ای جان قلب من آشفته ی دلداده مرنجان

ای جان دستی بزنو گردش تقدیر بگردان

ای جان ردی خبری پیک امیدی بفرستم

تا کور شود چشمه ی تاریک حسودان

 

حامد همایون

 

بارون که زد چترت فراموشت نشه عشقم

پاییز که شد غصه هم آغوشت نشه عشقم

دورم ازت هر ثانیه دلواپست میشم

سرما رفیق راه و تن پوشت نشه عشقم

 

از این مطالب نیز دیدن کنید

 

بیوگرافی حامد همایون

دانلود آهنگ های حامد همایون

حامد همایون

اینستاگرام حامد همایون

  

دانلود آهنگ هیهات با لینک مستقیم
دانلود آهنگ گل مینا با لینک مستقیم
دانلود آهنگ آدم برفی با لینک مستقیم
دانلود آهنگ اگه بودی با لینک مستقیم
 دانلود آهنگ از هوا پیداست با لینک مستقیم
 دانلود آهنگ عاشق با لینک مستقیم
 دانلود آهنگ غصه توی دلت نره با لینک مستقیم
 دانلود آهنگ هنوز همونم با لینک مستقیم
 دانلود آهنگ اکل نگاه با لینک مستقیم
 دانلود آهنگ شیدایی با لینک مستقیم
 دانلود هنگ مردم شهر با لینک مستقیم
 دانلود آهنگ آه نکش با لینک مستقیم
 دانلود آهنگ بارون که زد با لینک مستقیم
 دانلود آهنگ چتر خیس با لینک مستقیم
 دانلود آهنگ به چشمات قسم با لینک مستقیم
 دانلود آهنگ خدا همین حوالی با لینک مستقیم

 

دانلود کاملترین فول آلبوم حامد همایون یکجا و باکیفیت بالا


برای خرید شارژ کلیک کنید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی