متن موزیک

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید شادمهر عقیلی بنام وارث

 

Download New Music By Shadmehr Aghili Called Vares

 

دانلود آهنگ جدید شادمهر عقیلی به نام وارث

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید وارث شادمهر عقیلی

 

با اینکه توویِ تقویمِ ، من و تو جز زمستون نیست

با اینکه زندگی کردن ، توو این شرایط آسمون نیست

توو این شرایط آسمون نیست

با اینکه آرزوهامون به خواب و رویا محدوده

تا میدونی تحمل کن ، که تا بوده همین بوده

که تا بوده همین بوده

من و تو زنده موندیم و به سختی زندگی کردیم

گذشته ، حال ، آینده من و تو وارث دردیم

من و تو وارثِ دردیم

من و تو زنده موندیم و به سختی زندگی کردیم

واسه یه لحظه آرامش ، ما هر کاری بگی کردیم

ما هر کاری بگی کردیم

با اینکه بغضمون کهنست ، با اینکه سفرمون پُر نیست

با اینکه خستگی های ما ، قابل تصور نیست

با اینکه توو شبامون ، نشونی از چراغی نیست

تا میتونی تحمل کن ، که خورشید اتفاقی نیست

من و تو زنده موندیم و به سختی زندگی کردیم

گذشته ، حال ، آینده من و تو وارث دردیم

من و تو وارثِ دردیم

من و تو زنده موندیم و به سختی زندگی کردیم

واسه یه لحظه آرامش ، ما هر کاری بگی کردیم

ما هر کاری بگی کردیــــم

 

دانلود آهنگ جدید شادمهر عقیلی بنام وارث




کاکو بند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی